FAQ

# Wanneer zijn jullie geopend?

WT Urban Kitchen is geopend op 1 oktober 2015. Inmiddels serveren wij 7 dagen per week diner vanaf 17:30 uur. Daarnaast serveren wij op donderdag tot en met zondag ook lunch tussen 12:00 – 16:00 uur. Op aanvraag zijn er ook mogelijkheden buiten onze reguliere openingstijden.

 

# Hoe kan ik reserveren?

Reserveren kan via het reserveringsmodule op onze eigen website, deze vindt u hier. U reserveert per verdieping, u maakt vooraf een keuze tussen de 9e en de 10e verdieping.

Wij zijn ons er van bewust dat het momenteel door drukte, erg lastig is om een reservering te maken (voor de weekenden) op de 10e verdieping, dus wij kijken graag met u mee als u vragen heeft. Daarnaast hanteren wij een reservelijst voor zowel de 9e als de 10e verdieping. Mochten er annuleringen zijn voor de datum dat u op de lijst staat, dan nemen wij contact met u op.

 

# Kan ik reserveren voor een groter gezelschap in jullie restaurant?

U kunt online zelf reserveren voor gezelschappen tot en met 6 personen, daarna lopen de reservering via de e-mail of het contactformulier. Voor gezelschappen tot en met 10 personen is er ruimte in het restaurant op de 10e verdieping, daarna ontvangen we jullie graag in onze private dining ruimte op de 8e verdieping.

 

# Kan ik het restaurant ook afhuren voor evenementen of grotere gezelschappen? 

Het is helaas niet mogelijk om het gehele restaurant af te huren. Wel hebben mij mogelijkheden voor private dining tot 40 personen en evenementen buiten onze regulieren openingstijden. Heeft u hier vragen over dan kunt u contact opnemen per e-mail of telefonisch op 030-3031216.

 

# Hebben jullie een lift/is de watertoren toegankelijk voor mindervalide personen?

Iedere verdieping in de watertoren is bereikbaar per lift!

Zowel de 8e als de 10e verdieping zijn volledig gelijkvloers. Op de 9e verdieping zijn al onze tafels verhoogd en daardoor alleen toegankelijk via een flinke opstap. Deze verdieping is dus helaas slecht toegankelijk voor mindervalide personen. Bij twijfel adviseren wij om altijd even telefonisch contact met ons op te nemen voor het maken van een reservering. Wij zijn dagelijks telefonisch bereikbaar tussen 12:00 – 24:00 uur op 030-3031216.

 

# Kunnen jullie rekening houden met mijn dieetwensen of allergieën?

Op onze menukaart vindt u altijd een keuze uit vlees-, vis- en vegetarische gerechten. Onze koks houden graag rekening met eventuele andere dieetwensen of allergieën. U kunt bij het maken van uw reservering aangeven of er wensen zijn waar wij rekening mee kunnen houden. Heeft u twijfels of heeft u een specifiek dieet? Dan vragen wij om vooraf even telefonisch contact met ons op te nemen op 030-3031216.

 

# Waar kan ik het makkelijkst parkeren?

De dichtstbijzijnde parkeerplekken kunt u vinden vóór de oude Pastoe fabriek. Deze bevindt zich op steenworp afstand van het restaurant op Rotsoord, hier kunt u voor €2,53 per uur parkeren.

Let u er aub op dat u uw waardevolle spullen meeneemt!  Wij bergen deze graag voor u op in het restaurant.

Een alternatief is om gebruik te maken van de Parkeergarage Vaartsche Rijn. Deze ligt onder het gelijknamige NS station op de Baden Powellweg 103, 3523 CA Utrecht. De parkeergarage is 24 uur per dag geopend en ligt op slechts een paar honderd meter lopen vanaf de watertoren. U kunt bij ons een uitrijkaart kopen voor slechts €5.

 

Wanneer uw vragen nog onbeantwoord zijn gebleven dan horen wij dit uiteraard graag van u. U kunt ons dagelijks telefonisch bereiken tussen 12:00 – 24:00 uur op 030-3031216.

Contact

location

Heuveloord 25A, 3523 CK Utrecht

mail

info@wturbankitchen.nl

opening

maandag — woensdag
17:30 — 00:00 uur

donderdag — zondag
12:00 — 00:00 uur